Hjem Hvad gør vi? Hvem samarbejder vi med 3 kommuner samarbejder

3 kommuner samarbejder

Alle børn skal lære at lære mere

Vi indgår sammen med Gentofte og Rudersdal Kommune i et omfattende tværkommunalt udviklingssamarbejde på folkeskoleområdet. Udviklingsindsatsen hedder "Alle børn skal lære at lære mere" - eller i daglig tale, "3K".

Målet er altså, at alle børn skal lære at lære mere, og for at realisere dette mål, får alle lærere, pædagoger og ledere i de tre kommuner et omfattende kompetenceløft, så de kan støtte eleverne i at gøre størst mulige fremskridt i skolen.

I 3K arbejdes der med synlig læring, en tilgang til læring, som hjælper eleverne til at kunne forklare:

• Hvad de skal lære
  • Hvor de er nu i deres læringsproces
  • Hvad deres næste skridt er

3K-samarbejdet støttes økonomisk af A.P. Møller Fonden og evalueres af Danmarks Evalueringsinstitut samt førende internationale forskere inden for synlig læring.

Se mere på 3K's hjemmeside: Alle elever skal lære at lære mere.

Logo for kommunesamarbejdet om at alle børn skal lære at lære mere

Skoleafdelingen

Rådhus Allé 7